U ponudi imamo većinu potrošnih dijelova kao što su ležajevi, klipni prstenovi, ventili, sjedišta ventila, garniture brtvila, dijelovi injektora, pumpi goriva, vode, ulja i sl.
Injektori ili dizne su bitan dio motora vašeg automobila, a zadaća im je isporučiti gorivo u pravo vrijeme kako bi se osiguralo čisto i učinkovito izgaranje. Injektori se često mogu pokvariti ili začepiti, pogotovo ako je gorivo loše ili smjesa goriva nije ispravna. Zato je važno znati što su to injektori, kako rade, koji su simptomi kvara i kako ih zamjeniti.
Injektori ili dizne su elektronički ili mehanički kontrolirani uređaji koji se koristi za ubrizgavanje/prskanje goriva u motor. Injektori za gorivo raspršuju gorivo u motor automobila pomoću elektronski kontroliranih ventila, koji se mogu otvarati i zatvarati mnogo puta u sekundi. Imaju mlaznicu za raspršivanje koja ravnomjerno raspoređuje benzin ili dizel uz optimalno izgaranje i učinkovitost. Injektori su uvedeni kao zamjena za stari sustav rasplinjača, budući da pomažu motorima imaju manju potrošnju goriva te također pomažu u smanjenju emisija. Automobili općenito imaju jedan injektor po cilindru. Dakle, ako vozite auto s četiri cilindra, on će najvjerojatnije imati četiri injektora. Položaj injektora se razlikuje ovisno o dizajnu pojedinog motora, ali obično se postavljaju na glavu motora s vrhom unutar komore za izgaranje motora.
Injektori kontroliraju količinu goriva koja se isporučuje u komoru za izgaranje, osiguravajući da se prava količina ubrizgava u pravo vrijeme. Proces je sljedeći:
Pumpa za gorivo tjera benzin ili dizel kroz vodove za gorivo do injektora
ECU (upravljačka jedinica motora) koristi senzore kako bi odredio pravo vrijeme za paljenje injektora i raspršivanje goriva u komoru za izgaranje.
Kada ECU aktivira injektore, gorivo pod tlakom se raspršuje u komoru za izgaranje kroz mlaznice. Budući da su mlaznice male, gorivo se raspršuje, što ga čini učinkovitijim za rad motora
Injektori se mogu podjeliti na vrste s obzirom na vrstu goriva: dizelski i benzinski, i na mehaničke i elektronske injektore.
Ovi injektori koriste se za ubrizgavanje ili prskanje dizela (koji je teže gorivo od benzina) izravno u komoru za izgaranje dizelskog motora uz daljnje izgaranje kompresijom. Kapilare i mlaznice injektora dizel goriva izrađeni su tako da mogu formirati pakete dizela dok raspršuju gorivo unutar komore za izgaranje. Injektori za dizelsko gorivo zahtijevaju veće pumpanje ubrizgavanja od benzinskih injektora jer je dizel teži od benzina.
To su mlaznice goriva koje se koriste za ubrizgavanje ili prskanje benzina izravno ili kroz usisni razvodnik u komoru za izgaranje. Kapilare i mlaznice benzinskih injektora su manje ili iste kao i injektori za dizel gorivo ovisno o zahtjevu pojedinog motora. Kako je benzin lakši od dizela, benzinske mlaznice zahtijevaju manje pumpanje ubrizgavanja od dizelskih injektora.
To su injektori za gorivo u kojima se kontrola brzine, količine, vremena i tlaka goriva vrši mehanički uz pomoć opruge i klipa koji preuzima ulaz iz sklopa pumpe za gorivo ili putem razdjelnika goriva.
To su injektori goriva u kojima se kontrola brzine, količine, tlaka i vremena goriva vrši elektronički uz pomoć elektroničkog solenoida koji prima ulaz ili od razdjelnika goriva ili od elektroničke upravljačke jedinice motora odnosno ECU-a.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Expedita qui dolor quidem natus minus, laudantium sint tempore voluptatibus aperiam reprehenderit voluptate incidunt molestiae! Ad optio natus, delectus rem voluptatem amet!